Reklamace

Pro potřeby reklamace nás prosím kontaktujte na e-mailu info@odkulinare.cz. Obratem vám zašleme reklamační formulář a sdělíme vám postup reklamace.

  • Reklamace musí být uplatněna ihned po projevení závady a přijata písemně, proto prosím vždy pečlivě vyplňte reklamační protokol a uveďte na sebe kontakt.
  • Vadu podrobně popište, případně ji na produktu viditelně označte. Zboží zašlete dobře zabaleno tak, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě.
  • Zašlete kompletní produkt včetně příslušenství s dokladem o koupi (fakturou) a řádně vyplněný a podepsaný reklamační formulář.
  • Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů. O jejím vyřízení vás budeme informovat na uvedeném telefonu nebo e-mailu.
  • Lhůta pro reklamaci se počítá od prvního následujícího dne po přijetí kompletní zásilky.
  • Běh lhůty může být pozastaven za účelem doplnění podkladů potřebných k reklamaci. Lhůta je od tohoto data pozastavena až po dodání chybějících podkladů (dokumentů, součástí produktu atd.).
  • Adresa pro zaslání reklamací: PLASTIMEX Prostějov,spol.s r.o.​, Bartošova ul.16, 760 01, Zlín
  • Před zasláním zboží na reklamaci, vždy předem kontaktujte prodávajícího na e-mailu info@odkulinare.cz.



 

Odstoupení od smlouvy
Spotřebitel má dle §53 odst. 7 občanského zákoníku právo zakoupené zboží vrátit do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží, bez udání důvodu. Lhůta 14 dní začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.

Odstoupení od smlouvy musí být doručeno písemně nebo na mail info@odkulinare.cz nejpozději 14. den lhůty, nebo vracené zboží zasláno na adresu provozovny. Zaplacenou částku (zboží, poštovné směrem k vám, balné apod.) za zboží vám zašleme na váš bankovní účet nejpozději do 14 kalendářních dní. Náklady na vrácení zboží (přepravu) jsou v tomto případě na straně kupujícího. 

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy: zde.

Adresa pro zaslání zboží: PLASTIMEX Prostějov s.r.o.​, Bartošova ul.16, 760 01, Zlín
 

 
 
Odeslat článek známému   Vytisknout